Yazık Oldu...
6 nisan perşembe 2006
 

internette dolaşan 11 eylülle ilgili mtv yayınlanıp sonra sansürlendiği söylenen bir videoyu ararken rastladım eylulce.blogspot.com adresine sitede bendede olan powerpoint sunumu vardı site sahibinine mail attım video hakkında bi kaç gün sonra cevap geldi vs... sonra siteyi dolaştım hepsi süper olmasada hoş yazılar vardı , biri bişeyler yapmaya çalışıyordu hoşuma gitti takip edilecekler arasına ekledim sonra sitelerimden link verdim , aklıma geldikçe takip ediyordum sonra site sık sık karşıma çıkmaya başladı arkadaşlarım linki gönderip "girip baksana" diyorlardı bazen , bazen blogları hakkında konuşmak isteyenler örnek gösteriyordu , pek çok sitede linkini görmeye başladım baya kıl olmuştum :P

sonra uzun süre takip edemedim hiç bir siteyi sadece zorunlu olanlara bakabiliyordum o sırada maillerimde birikip duruyordu biraz rahatlayınca gmail hesabımı temizlemeye başladım silip dururken bi baktım eylül ataklı dan bir mail acaba videoyu mu buldu dedim :) sonra baktım bi mail daha bi tane daha derken baktım işler baya karışmış uzamışta uzamış işim gücüm var sizinlemi uğraşacağım dedim bıraktım ama silmedimde mailleri.

Bu akşam bir sohbet sırasında laf gitti geldi bu siteye geldi dedimki girin bakın eylulce.blogspot.com normal bi blogken baya tuttu hatta dergilere falan çıktı sonradan öğrendikki eylül diye biri yokmuş... "not found" dedi karşıdaki arkadaş :S nasıl olur dedim inanmadım kendim baktım silinmişti site ? siteyi başkası almasın diye ben aldım başka bişey yapma niyetim yok yazık oldu siteye eylül yada mıstafa yada maykıl hatta isterse peluş olsun takılıyordu burda insanlar güzel güzel... inşallah eylül ver kardeşim sitemi diye mail atar bende veririmde devam eder gider millet ...

nerden çıktı bu diyenler kusura bakmasın cidden silinmişti site bende böyle bi çözüm buldum kendimce önerisi olanlar yazabilir.

Sinan Doğanlı

 
Comments:
en iyisini etmişsin bence... O geri dönecek :))
 
Eylul hanım
Papucu yarım
E hadi başla yazmaya
Olmadı atışalım:)
 
cidden sinan bey sizi takdir ettim.. çok hoş bir jest.. benim blog için heveslendiğim ideolumdu eylul :)
umarım en kısa zamanda geri gelip alır sitesini...
belki yorulmuştur biraz dinlensin geri doner o biliyorum ben dayanamaz :)
 
Post a Comment



<< Home

ARCHIVES
April 2006 / June 2006 /